Marketing elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(11)
Czytelnia Główna
(4)
Dział I-M
(1)
Autor
Anastasi Mark
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bishop Bill (1957- )
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Czajkowska Anna Dorota
(1)
Dutko Maciej
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Galiński Bogdan
(1)
Gołębiewski Łukasz (1971- )
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Levis Kieran
(1)
Misztal-Kania Aleksandra
(1)
Miłkowski Grzegorz
(1)
Najman Marta
(1)
Norris Mark
(1)
Nowicki Adam
(1)
Pardesi Upkar Singh
(1)
Sala Paweł
(1)
Smaga Marta
(1)
West Steve
(1)
Łopaciński Karol
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
Kobieta
(2957)
Zbiory archiwalne
(2295)
Wojna 1939-1945 r.
(1856)
Wojsko
(1845)
Rodzina
(1525)
Marketing elektroniczny
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1500)
Poezja polska
(1479)
Historia
(1340)
Kultura
(1317)
Pisarze polscy
(1287)
Przyjaźń
(1261)
Żydzi
(1227)
Miłość
(1176)
Język polski
(1170)
Dziecko
(1150)
Duchowieństwo katolickie
(1123)
Kościół katolicki
(1122)
Relacje międzyludzkie
(1110)
Tajemnica
(1091)
Nauczyciele
(1018)
Zwierzęta
(1018)
Sport
(1015)
Młodzież
(975)
Prześladowania polityczne
(947)
Śledztwo i dochodzenie
(910)
Rolnictwo
(908)
Praca przymusowa
(885)
Czasopisma regionalne i lokalne
(868)
Życie codzienne
(852)
Górnictwo
(838)
Związek Represjonowanych Politycznie Żołnierzy Górników
(838)
Wojskowy Korpus Górniczy
(836)
Szkolnictwo podstawowe
(789)
Armia Krajowa
(769)
Zabójstwo
(744)
Samorząd gminny
(697)
Makaruk, Jan (1904-1985)
(669)
Wychowanie w rodzinie
(667)
Język angielski
(653)
Turystyka
(652)
Filozofia
(649)
Materiały niepublikowane
(647)
Szkolnictwo wyższe
(645)
Arystokracja
(640)
Sztuka
(635)
Pożarnictwo
(600)
Biblioteki publiczne
(594)
Przedsiębiorstwo
(590)
Dziewczęta
(583)
Kościół greckokatolicki
(578)
Samorząd miejski
(578)
Mniejszości narodowe
(571)
Szkolnictwo i oświata
(562)
Pedagodzy
(555)
Magia
(553)
Gospodarka
(550)
Partie polityczne
(548)
Rody
(544)
Piłka nożna
(540)
Władcy
(528)
Uczucia
(527)
Nastolatki
(520)
Rodzeństwo
(513)
Zamki i pałace
(511)
Policjanci
(510)
Polacy za granicą
(507)
Muzyka
(494)
Poeci polscy
(487)
Dzieci
(483)
Miasta
(482)
Sekrety rodzinne
(478)
Powstanie 1863 r. styczniowe
(465)
Boże Narodzenie
(463)
Parafia
(460)
Małżeństwo
(458)
Politycy
(458)
Żołnierze
(453)
Trudne sytuacje życiowe
(452)
Samorząd terytorialny
(451)
Wieś
(449)
Literatura polska
(440)
Szkolnictwo
(440)
Etnografia
(436)
Przyroda
(435)
Lekarze
(433)
Bibliotekarstwo
(432)
Matematyka
(430)
Uczniowie
(430)
Przestępczość zorganizowana
(418)
PZPR
(409)
Polityka
(405)
Szlachta
(403)
Studenci
(399)
Aktorzy polscy
(397)
Powieść polska
(393)
Relacja romantyczna
(393)
Stadnina Koni (Janów Podlaski)
(392)
Środowisko człowieka
(392)
Ruch oporu
(387)
Ochrona środowiska
(386)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Podręczniki
(2)
Książki elektroniczne
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić się o codzienne wydatki? Marnować czas na frustrującą, nudną pracę? Wiedzieć, że byt całej rodziny nie zależy od złego humoru szefa, który nagle zabiera Ci premię? Na szczęście możesz wyrwać się z tego zaklętego kręgu i znacznie podwyższyć swoje dochody bez wychodzenia z domu. Współczesny świat oferuje narzędzia, które pozwolą Ci zbić majątek, o ile wykorzystasz je właściwie. Tysiące ludzi zarabiają dziś w sieci Ty także możesz to robić. W tej książce Mark Anastasi, żywy przykład sieciowego american dream, opisuje trzydzieści dwie strategie zarabiania w internecie. Znajdziesz tu konkretne informacje, statystyki, studia przypadków oraz szczegółowe opisy poruszania się po użytecznych zakamarkach sieci. Dowiesz się, jak znaleźć niszę i napisać e-book, jak aktywnie szukać klientów zainteresowanych Twoimi produktami cyfrowymi, jak prowadzić webinarium i jak reklamować się w sieci. Nauczysz się korzystać z programów partnerskich i usług podwykonawców. Zobaczysz także, na czym polega prowadzenie stron członkowskich. Jeśli chcesz uwolnić się od codziennej orki i zamienić ją na krótkie chwile z laptopem, zacznij czytać już dziś!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Ana (1 egz.)
Czytelnia Główna
O dostępność zapytaj w bibliotece.: sygn. 33 Ana (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 Bic (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 Bis (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Bon (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-biznes : poradnik praktyka / Maciej Dutko. - Wyd. 2. - Gliwice : Helion, cop. 2013. - 190 s. : il. ; 24 cm.
(Onepress)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Dut (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział I-M
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Goł (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wyd. 2, 3 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 543, [6] s. : ilustracja (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z nowego wydania Czytelnik dowie się: - jak mierzyć siłę i potencjał marki? – jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? - dlaczego Content is Th King? – czym jest marketing 3.0? – dokąd zmierzają socjal media? – dlaczego less is more? – jak dbać o klienta w sieci? – jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? – o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? – w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? – jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? – jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie? Autorzy: ??Jarosław Królewski, Paweł Sala, Paweł Tkaczyk, Michał Dziekoński, Tomasz Surmacz, ?Krzysztof Bełech, Dominik Kaznowski, Paweł Kolenda, Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński, Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota, Jacek Jankowski, Magdalena Kochmańska, Teresa Wierzbowska, ?Justyna Dziegieć, Anna Siemińska, Leszek Łuczyn, Barbara Stawarz, Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech, Andrzej Garapich, Jarosław Roszkowski, Bartosz Józefowski, Magdalena Urbaniak, Damian Gałuszka, Aneta Głowacka, Miłosz Baluś, ?Przemysław Tarczyński, Maciej Wiktorowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Marek Przystaś.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 E-ma (1 egz.)
Czytelnia Główna
O dostępność zapytaj w bibliotece.: sygn. 33 E-ma (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 Lev (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 Łop (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie informacji atrakcyjnych dla odbiorcy. Przy czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem, że skoro chętnie i regularnie korzysta z udostępnianych przez firmę informacji, to w pewnym momencie skorzysta także z jej oferty. Content marketing pozwala również zbudować prestiż marki eksperta w danym obszarze oraz sprzyja wyszukiwaniu jej w sieci, a to za przyczyną wyszukiwarek, które "kochają" słowa klucze pojawiające się na firmowych blogach i stronach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Mił (1 egz.)
Czytelnia Główna
O dostępność zapytaj w bibliotece.: sygn. 33 Mił (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
O dostępność zapytaj w bibliotece.: sygn. 65 Nor (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Sys (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Żuk (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej