Reklama internetowa
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(5)
Czytelnia Główna
(1)
Autor
Dutko Maciej
(1)
Holdren Anastasia
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
McStay Andrew (1975- )
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Woźniak Jakub
(1)
Łopaciński Karol
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Kobieta
(2959)
Zbiory archiwalne
(2295)
Wojna 1939-1945 r.
(1856)
Wojsko
(1845)
Rodzina
(1539)
Reklama internetowa
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1502)
Poezja polska
(1479)
Historia
(1340)
Kultura
(1318)
Pisarze polscy
(1287)
Przyjaźń
(1286)
Żydzi
(1227)
Miłość
(1177)
Język polski
(1170)
Dziecko
(1150)
Duchowieństwo katolickie
(1125)
Kościół katolicki
(1122)
Relacje międzyludzkie
(1116)
Tajemnica
(1096)
Zwierzęta
(1024)
Nauczyciele
(1018)
Sport
(1016)
Młodzież
(975)
Prześladowania polityczne
(947)
Śledztwo i dochodzenie
(914)
Rolnictwo
(909)
Praca przymusowa
(885)
Czasopisma regionalne i lokalne
(869)
Życie codzienne
(854)
Górnictwo
(838)
Związek Represjonowanych Politycznie Żołnierzy Górników
(838)
Wojskowy Korpus Górniczy
(836)
Szkolnictwo podstawowe
(794)
Armia Krajowa
(769)
Zabójstwo
(747)
Samorząd gminny
(697)
Makaruk, Jan (1904-1985)
(669)
Wychowanie w rodzinie
(667)
Język angielski
(653)
Turystyka
(652)
Filozofia
(649)
Materiały niepublikowane
(647)
Szkolnictwo wyższe
(645)
Arystokracja
(643)
Sztuka
(635)
Pożarnictwo
(600)
Biblioteki publiczne
(596)
Dziewczęta
(590)
Przedsiębiorstwo
(590)
Samorząd miejski
(582)
Kościół greckokatolicki
(578)
Mniejszości narodowe
(571)
Szkolnictwo i oświata
(562)
Magia
(556)
Pedagodzy
(555)
Gospodarka
(550)
Partie polityczne
(548)
Rody
(546)
Piłka nożna
(541)
Uczucia
(533)
Władcy
(529)
Nastolatki
(522)
Rodzeństwo
(516)
Policjanci
(513)
Zamki i pałace
(511)
Polacy za granicą
(507)
Muzyka
(494)
Poeci polscy
(487)
Miasta
(486)
Dzieci
(485)
Sekrety rodzinne
(478)
Powstanie 1863 r. styczniowe
(465)
Boże Narodzenie
(463)
Parafia
(460)
Małżeństwo
(459)
Politycy
(458)
Trudne sytuacje życiowe
(453)
Żołnierze
(453)
Samorząd terytorialny
(451)
Wieś
(449)
Literatura polska
(442)
Szkolnictwo
(440)
Etnografia
(436)
Przyroda
(436)
Lekarze
(435)
Bibliotekarstwo
(432)
Uczniowie
(432)
Matematyka
(431)
Przestępczość zorganizowana
(418)
PZPR
(409)
Polityka
(405)
Szlachta
(403)
Studenci
(400)
Aktorzy polscy
(397)
Relacja romantyczna
(394)
Powieść polska
(393)
Stadnina Koni (Janów Podlaski)
(392)
Środowisko człowieka
(392)
Ochrona środowiska
(389)
Ruch oporu
(388)
Gatunek
Poradnik
(2)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 Dut (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 Hol (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 Łop (1 egz.)
Książka
W koszyku
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian. Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami. Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ ? czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 McS (1 egz.)
Czytelnia Główna
O dostępność zapytaj w bibliotece.: sygn. 65 McS (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 Mic (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej