Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(18)
Forma i typ
Książki
(16)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Audiobooki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Proza
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(6)
BARWNA (dzieci)
(3)
BARWNA (młodzież)
(6)
Filia nr 6
(4)
Czytelnia Główna
(2)
Autor
Cieślak Piotr
(2)
Coldwind Gynvael
(2)
Hutt Sarah
(2)
Jurczyk Mateusz (programista)
(2)
Niemira Karolina
(2)
Rosłan Katarzyna
(2)
Saujani Reshma (1975- )
(2)
Turowski Piotr
(2)
Wiejak Urszula
(2)
Wojciechowski Adrian
(2)
Althoff Cory
(1)
Broma Paulina
(1)
Bąbol Ewa
(1)
Błaszczyk Tomasz
(1)
Castrina Jeff
(1)
Chodkowska-Gyurics Agnieszka
(1)
Dubrawski Albert
(1)
Dubrawski Andrzej
(1)
Goczyła Krzysztof (1953- )
(1)
Gonzales Andrea
(1)
Hatter Clyde
(1)
Horneman Jurie
(1)
Houser Sophie
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Kurasiński Artur
(1)
Langa Sebastian
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Millhollon Mary
(1)
Ogrocka Angelika
(1)
Pełka Piotr
(1)
Raczyło Paulina (1987- )
(1)
Romanowska Katarzyna
(1)
Szejko Stanisław
(1)
Tryc Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
9-13 lat
(8)
Młodzież
(8)
14-17 lat
(3)
6-8 lat
(3)
Dzieci
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Studenci
(2)
Architekci
(1)
Elektrycy
(1)
Zarządcy nieruchomości
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(2)
Literatura angielska
(1)
Temat
Kobieta
(2957)
Zbiory archiwalne
(2295)
Wojna 1939-1945 r.
(1856)
Wojsko
(1845)
Rodzina
(1522)
Programowanie (informatyka)
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1498)
Poezja polska
(1479)
Historia
(1338)
Kultura
(1316)
Pisarze polscy
(1287)
Przyjaźń
(1257)
Żydzi
(1225)
Miłość
(1175)
Język polski
(1170)
Dziecko
(1150)
Duchowieństwo katolickie
(1123)
Kościół katolicki
(1122)
Relacje międzyludzkie
(1106)
Tajemnica
(1089)
Nauczyciele
(1018)
Zwierzęta
(1016)
Sport
(1014)
Młodzież
(975)
Prześladowania polityczne
(947)
Rolnictwo
(908)
Śledztwo i dochodzenie
(908)
Praca przymusowa
(885)
Czasopisma regionalne i lokalne
(868)
Życie codzienne
(852)
Górnictwo
(838)
Związek Represjonowanych Politycznie Żołnierzy Górników
(838)
Wojskowy Korpus Górniczy
(836)
Szkolnictwo podstawowe
(789)
Armia Krajowa
(769)
Zabójstwo
(742)
Samorząd gminny
(696)
Makaruk, Jan (1904-1985)
(669)
Wychowanie w rodzinie
(666)
Język angielski
(653)
Turystyka
(652)
Filozofia
(649)
Materiały niepublikowane
(647)
Szkolnictwo wyższe
(645)
Arystokracja
(639)
Sztuka
(635)
Pożarnictwo
(600)
Biblioteki publiczne
(594)
Przedsiębiorstwo
(590)
Dziewczęta
(582)
Kościół greckokatolicki
(578)
Samorząd miejski
(577)
Mniejszości narodowe
(571)
Szkolnictwo i oświata
(562)
Pedagodzy
(555)
Magia
(553)
Gospodarka
(549)
Partie polityczne
(548)
Rody
(544)
Piłka nożna
(539)
Władcy
(528)
Uczucia
(527)
Nastolatki
(519)
Rodzeństwo
(513)
Zamki i pałace
(510)
Policjanci
(508)
Polacy za granicą
(507)
Muzyka
(494)
Poeci polscy
(487)
Dzieci
(482)
Miasta
(482)
Sekrety rodzinne
(476)
Powstanie 1863 r. styczniowe
(465)
Boże Narodzenie
(463)
Parafia
(460)
Politycy
(458)
Małżeństwo
(457)
Żołnierze
(453)
Trudne sytuacje życiowe
(452)
Samorząd terytorialny
(451)
Wieś
(449)
Szkolnictwo
(440)
Literatura polska
(439)
Etnografia
(436)
Przyroda
(435)
Bibliotekarstwo
(432)
Lekarze
(431)
Matematyka
(430)
Uczniowie
(430)
Przestępczość zorganizowana
(417)
PZPR
(409)
Polityka
(405)
Szlachta
(403)
Studenci
(398)
Aktorzy polscy
(397)
Powieść polska
(393)
Relacja romantyczna
(392)
Stadnina Koni (Janów Podlaski)
(392)
Środowisko człowieka
(392)
Ruch oporu
(387)
Ochrona środowiska
(386)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Poradnik
(5)
Gry komputerowe
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(2)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Komiks
(1)
Powieść biograficzna
(1)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(13)
Edukacja i pedagogika
(4)
Inżynieria i technika
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Językoznawstwo
(1)
18 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
W książce opisano najpotrzebniejsze technologie, elementy kodu i zasady ich stosowania, sporo miejsca poświęcono obiektowości. Dzięki książce można zapoznać się z najważniejszymi narzędziami programistycznymi i nauczyć się dobrych praktyk programistycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słownik techniczny to publikacja zawierająca najważniejszą współczesną terminologię z zakresu nauk technicznych i ścisłych. Będzie doskonałym narzędziem pracy dla inżynierów, informatyków, programistów oraz tłumaczy. Skorzystają z niej czytelnicy tekstów popularno-naukowych i technicznych oraz studenci kierunków inżynierskich i filologicznych. Słownik zawiera 140 tys. haseł, dodatkowo rozszerzonych o popularne kolokacje. Zawarte w słowniku hasła zawierają zarówno słownictwo ogólne, jak i specjalistyczne. Na końcu części angielsko-polskiej znajduje się specjalny dodatek z terminami z dziedziny informatyki i programowania zebranymi w jednym miejscu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
BARWNA (młodzież)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 81 Sło (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Tworzenie gier dla początkujących dedykowana jest wszystkim osobom chcącym wgłębić się w świat programowania gier 3D oraz zaznajomić się i wykorzystać możliwości środowiska Unity. Celem książki jest przekazanie początkującym twórcom wiedzy z zakresu: obsługi podstawowych funkcjonalności, pisania i implementacji skryptów, tworzenia obiektów fizycznych, animacji, teksturowania i optymalizacji. Książka adresowana jest również dla każdego, już nieco bardziej doświadczonego programisty, który szuka nowych, rozbudowanych narzędzi, pozwalających poszerzyć swoją dotychczas zdobytą wiedzę o coś zupełnie odmiennego i niezwykle kreatywnego. Dzięki tej książce: oStworzysz swój własny trójwymiarowy świat wraz z postacią głównego bohatera. oZapoznasz się z wieloma istotnymi pojęciami dotyczącymi fizyki w grach. oNauczysz się tworzyć proste animacje, dodawać muzykę i dźwięki, a następnie wszystko to łączyć z rozbudowanymi skryptami. oDowiesz się, czym jest Asset Store, w którym czeka na Ciebie niezliczona ilość możliwych do wykorzystania zasobów. oStworzysz prosty system walki, wskaźnik punktów życia i podążających za graczem przeciwników. oZbudujesz system zbierania punktów oraz ich zliczania temat tworzenia prostych interfejsów oraz menu nie będzie dla Ciebie niczym obcym. oDowiesz się, jak wbrew teorii heliocentrycznej poruszyć słońce, tworząc zjawiskowy cykl dnia i nocy w swoim świecie gry. oZbudujesz od podstaw mechanizm zapisu stanu gry oraz jego późniejszego wczytania. oWyrobisz sobie (mam nadzieję) nawyk porządkowania utworzonych obiektów oraz ich intuicyjnego nazywania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 Bła (1 egz.)
Czytelnia Główna
O dostępność zapytaj w bibliotece.: sygn. 004 Bła (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zrozumieć programowanie / Gynvael Coldwind ; z przedm. Mateusza Jurczyka. - Wyd. 1, 1 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016. - 623, [1] s. : il. ; 24 cm.
Książka jest techniczno - popularyzacyjną pozycją traktującą o programowaniu oraz tematach pokrewnych, i jest napisana z myślą o początkujących oraz średnio-zaawansowanych programistach, a także osobach, które dopiero chcą rozpocząć przygodę z programowaniem. Celem publikacji jest przedstawienie ciekawych elementów programowania oraz ekosystemu programistycznego, a także przedstawienie sposobów radzenia sobie z podstawowymi problemami, oraz wyjaśnienia w przystępny sposób pewnych elementów, z którymi często osoby początkujące oraz średnio-zaawansowane mają trudności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 Col (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zrozumieć programowanie / Gynvael Coldwind ; z przedm. Mateusza Jurczyka. - Wyd. 1, 5 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 623, [1] s. : il. ; 24 cm.
Książka jest techniczno - popularyzacyjną pozycją traktującą o programowaniu oraz tematach pokrewnych, i jest napisana z myślą o początkujących oraz średnio-zaawansowanych programistach, a także osobach, które dopiero chcą rozpocząć przygodę z programowaniem. Celem publikacji jest przedstawienie ciekawych elementów programowania oraz ekosystemu programistycznego, a także przedstawienie sposobów radzenia sobie z podstawowymi problemami, oraz wyjaśnienia w przystępny sposób pewnych elementów, z którymi często osoby początkujące oraz średnio-zaawansowane mają trudności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 Col (1 egz.)
Czytelnia Główna
O dostępność zapytaj w bibliotece.: sygn. 004 Col (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inteligentne instalacje budynkowe KNX : samouczek / Albert Dubrawski, Andrzej Dubrawski. - Warszawa : PWN, copyright 2023. - [2], 345, [1], strona: fotografie, ilustracje ; 24 cm
Niniejsza publikacja dotyczy KNX – najbardziej rozbudowanego systemu automatyki budynkowej. Z jednej strony ma służyć jako pomoc naukowa dla studentów. Z drugiej zawiera wiedzę umożliwiającą uzyskiwanie oficjalnych certyfikatów wydawanych przez Stowarzyszenie KNX. Jej treść obejmuje ogólne informacje na temat systemu magistralnego KNX oraz opisy działania, komunikacji oraz funkcjonalności dedykowanych urządzeń. Informacje na temat rozwiązań funkcjonalnych przydatne będą dla architektów, projektantów wnętrz, elektryków instalatorów, projektantów instalacji elektrycznych, a także informatyków oraz potencjalnych użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69 Int (1 egz.)
Książka
W koszyku
Superkoderki to idealna propozycja dla wszystkich ambitnych programistek i programistów. To historia dwóch niezwykle uzdolnionych informatycznie nastolatek, które poznały się na letnim kursie Girls Who Code, a następnie wymyśliły grę wideo. Gra błyskawicznie rozprzestrzeniła się w sieci i zyskała popularność na całym świecie. Sukces gry umożliwił Andy i Sophie dotarcie do najpotężniejszych strat-upów i firm technologicznych. Dziewczyny postanowiły podzielić się swoimi doświadczeniami. Książka pokazuje tajniki branży technologicznej, potęgę programowania oraz prawdziwą moc kobiet, które zmieniają losy świata. Andy i Sophie opowiadają nie tylko o możliwościach, jakie oferują nauka i nowe technologie, ale też o prawdziwych korzyściach wynikających z odkrycia własnej drogi i kreatywności. Książka zwiera dodatkowe materiały wprowadzający w świat programowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
BARWNA (młodzież)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV/P Gon (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Baw się Kodem ; 1)
CoderDojo jest fantastycznym miejscem, gdzie młodzi ludzie mogą rozwijać pasję kodowania, spotykać się z podobnymi sobie zapaleńcami, uczyć się nowych rzeczy i świetnie spędzać czas z komputerami. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie spróbuj wziąć udział w zajęciach albo po prostu załóż i poprowadź swoje własne Dojo. Ponieważ będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą stronę internetową! Dzięki tej książce poznasz Nanonautów, którzy założyli własne Dojo Nano. Nanonauci postanowili napisać stronę internetową dla swojego zespołu muzycznego. W książce dokładnie opisano, w jaki sposób się do tego zabrali i jak budowali poszczególne części serwisu. Dzięki tym wskazówkom możesz stworzyć własną stronę i przy okazji nauczyć się programować w językach HTML i JavaScript, a oprócz tego dowiesz się, do czego służą arkusze CSS i jak się je stosuje. Twoja strona będzie zawierała wszystkie potrzebne elementy: odsyłacze do innych zasobów sieci, menu, podstrony, mapę i filmiki z YouTube. Sprawisz również, że będzie można ją oglądać zarówno na ekranie komputera, jak i na smartfonie. Dowiesz się też, w jaki sposób opublikować swoje dzieło w internecie - aby wszyscy mogli je obejrzeć! W tej książce: podstawowe zasady projektowania stron internetowych gruntowne podstawy HTML, JavaScriptu i CSS wykorzystanie poznanych technologii do budowania strony zapewnienie responsywności oraz formatowanie poszczególnych składników strony publikowanie strony w internecie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
BARWNA (młodzież)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 Baw (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja własna gra / Jurie Horneman ; tłumaczenie Piotr Cieślak ; CoderDojo. - Gliwice : Helion, cop. 2019. - 91, [4] s. : ilustracje ; 23 cm.
(Baw się Kodem ; 2)
W klubie CoderDojo młodzi ludzie rozwijają pasję programowania, spotykają się z podobnymi sobie zapaleńcami, aby uczyć się nowych rzeczy i wspólnie, pod opieką mentora, realizować niesamowite projekty. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie weź udział w zajęciach. Możesz też po prostu założyć i poprowadzić własne Dojo. Jako że będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można razem z przyjaciółmi robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą grę! W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i "utratę części zdrowia" po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy - jeśli tylko tego zapragniesz! W tej książce: podstawowe zasady pracy podczas programowania funkcje, obiekty, pętle i inne elementy kodu oraz ich wykorzystanie gruntowne podstawy JavaScriptu przeciążanie funkcji, generowanie liczb losowych, wykonywanie obliczeń debugowanie kodu pomysły na ulepszanie gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
BARWNA (młodzież)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 Baw (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauki ścisłe, technologia i fajne gadżety elektroniczne nie są tylko dla dorosłych. Razem z Różą zdobywaj wiedzę o świecie technologii — smartfonach, grach i mediach społecznościowych. Czy wiesz, jak napisać grę komputerową? Jak używać poczty internetowej? Jak działa sieć komputerowa? Jak bezpiecznie korzystać z mediów społecznościowych? Czy naszą pracę będą wkrótce wykonywać roboty, a po drogach poruszać się wyłącznie pojazdy autonomiczne? Czym jest sztuczna inteligencja? Co sprawia, że możemy korzystać z telefonów komórkowych? Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedzi w tej książce! Róża przeżywa przygody, uczy się i jest ciekawa świata — zupełnie jak Ty! Róża chodzi do szkoły podstawowej, dużo mówi i zadaje jeszcze więcej pytań, bo interesuje się tym, co ją otacza. Wraz z jej najbliższą rodziną i przyjaciółmi odkryjesz tajemnice cyfrowego świata. Dowiesz się, jak tworzy się programy komputerowe, poznasz zasady bezpiecznego korzystania z sieci, mediów społecznościowych i gier wideo oraz przekonasz się, że nowoczesnych technologii wcale nie trzeba się bać. A przy okazji nauczysz się programować w Scratchu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szybciej, Lepiej)
Z tej książki nauczysz się trzech zasadniczych metod tworzenia strony sieci Web - na podstawie własnoręcznie napisanych dokumentów HTML, w Wordzie i programie FrontPage. Przećwiczysz w niej dodawanie do stron WWW rozmaitych elementów, takich jak łącza, efekty najazdu, klipy dźwiękowe, miniatury, mapy obrazkowe czy formularze. Wszystkie informacje są podane w postaci przystępnych i przejrzystych instrukcji oraz notek. Pewnie powiesz, że to nic wielkiego, bo te informacje znajdziesz we wszystkich podręcznikach o stronach WWW. Ta książka ma nad nimi ogromną przewagę, ponieważ nie ogranicza się do omówienia samego tworzenia stron, ale omawia też etap wcześniejszy - zgromadzenie i przygotowanie materiałów do witryny, jak również etap postprodukcyjny - zamieszczanie witryny na serwerze, a później uaktualnianie, modyfikowanie i archiwizowanie stron. Dowiesz się także, co powinieneś zrobić, aby powiadomić cały świat o istnieniu swojej witryny. Jednak książka to jeszcze nie wszystko. Jej autorzy opracowali przykładowe strony i witryny, które możesz obejrzeć "na żywo" w sieci. Stanowią one wspaniałe uzupełnienie materiału pisanego. Wreszcie możesz zobaczyć, jak to wszystko naprawdę wygląda i działa, a nie tylko sobie wyobrażać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programista / [tekst i fotoedycja: Angelika Ogrocka]. - Bielsko-Biała : Dragon, cop. 2020. - 47, [1] s. : fotografie, ilustracje ; 29 cm.
(Dragon Edukacja)
W najbliższych latach największe zapotrzebowanie na specjalistów będzie w zawodach, które jeszcze nie powstały. Dziś możemy mówić o profesjach powstałych na zajęciach, o których parę lat temu nikt jeszcze nie myślał, że mogą służyć do zarabiania. Niniejsza publikacja przybliża historię youtubera jako nowego zawodu, doradza, jak nim zostać, przedstawia najważniejsze postaci, korzyści z wykonywanej pracy, a także wiążące się z tym zawodem zagrożenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 Ogr (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie nie musi być skomplikowane, a tym bardziej nudne! Kontynuacja bestsellerowej serii o zgranej grupie dziewczyn, które prócz tego, że mają zwykłe "dziewczyńskie" problemy, to jeszcze zajmują się kodowaniem. Porusza problemy tolerancji, zrozumienia dla wszelkich przejawów inności. Książka zawiera wiele praktycznych informacji związanych z kodowaniem, ale nie brakuje też wątków emocjonalnych - tak ważnych dla nastolatek. Mentorka serii, charyzmatyczna Reshma Saujani to prawniczka, która między innym przez swoją fundację Girl To Code zachęca dziewczyny nie tylko do programowania, ale do przełamywania barier społecznych, odwagi i realizacji marzeń.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
BARWNA (młodzież)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 Sau (1 egz.)
Filia nr 6
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Kontynuacja bestsellerowej serii o zgranej grupie dziewczyn, które prócz tego, że mają zwykłe "dziewczyńskie" problemy, to jeszcze zajmują się kodowaniem. Porusza problemy tolerancji, zrozumienia dla wszelkich przejawów inności. Książka zawiera wiele praktycznych informacji związanych z kodowaniem, ale nie brakuje też wątków emocjonalnych - tak ważnych dla nastolatek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
BARWNA (dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AD Sau (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 Met (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych i dorosłych rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
BARWNA (dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 Wie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych i dorosłych rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
BARWNA (młodzież)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 Wie (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Moja strona www [Dokument elektroniczny]. - Warszawa : MarkSoft, 2001. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
BARWNA (dzieci)
O dostępność zapytaj w bibliotece.: sygn. CD (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej