Znak towarowy
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(2)
Autor
Dziewońska Dorota
(1)
Halaba Małgorzata
(1)
Jankowska Hanna (tłumacz)
(1)
Klein Naomi (1970- )
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Makaruk Katarzyna
(1)
Steenkamp Jan Benedict E. M
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Kobieta
(3104)
Zbiory archiwalne
(2297)
Wojna 1939-1945 r.
(1853)
Wojsko
(1844)
Rodzina
(1634)
Znak towarowy
(-)
II wojna światowa (1939-1945)
(1599)
Poezja polska
(1481)
Przyjaźń
(1403)
Historia
(1374)
Kultura
(1335)
Pisarze polscy
(1276)
Żydzi
(1268)
Miłość
(1233)
Relacje międzyludzkie
(1188)
Tajemnica
(1185)
Duchowieństwo katolickie
(1165)
Dziecko
(1149)
Język polski
(1146)
Kościół katolicki
(1140)
Zwierzęta
(1070)
Nauczyciele
(1045)
Sport
(1022)
Młodzież
(987)
Śledztwo i dochodzenie
(965)
Prześladowania polityczne
(949)
Rolnictwo
(919)
Życie codzienne
(914)
Praca przymusowa
(885)
Czasopisma regionalne i lokalne
(873)
Górnictwo
(838)
Związek Represjonowanych Politycznie Żołnierzy Górników
(838)
Wojskowy Korpus Górniczy
(836)
Zabójstwo
(802)
Szkolnictwo podstawowe
(798)
Armia Krajowa
(770)
Samorząd gminny
(700)
Wychowanie w rodzinie
(671)
Makaruk, Jan (1904-1985)
(669)
Arystokracja
(664)
Turystyka
(660)
Filozofia
(650)
Materiały niepublikowane
(647)
Szkolnictwo wyższe
(647)
Dziewczęta
(645)
Język angielski
(643)
Magia
(640)
Sztuka
(637)
Pożarnictwo
(615)
Biblioteki publiczne
(606)
Samorząd miejski
(595)
Przedsiębiorstwo
(592)
Uczucia
(589)
Kościół greckokatolicki
(578)
Mniejszości narodowe
(575)
Nastolatki
(568)
Szkolnictwo i oświata
(562)
Pedagodzy
(561)
Gospodarka
(558)
Rody
(554)
Rodzeństwo
(553)
Partie polityczne
(551)
Piłka nożna
(548)
Policjanci
(542)
Władcy
(535)
Dzieci
(528)
Sekrety rodzinne
(521)
Zamki i pałace
(520)
Polacy za granicą
(515)
Miasta
(500)
Trudne sytuacje życiowe
(500)
Muzyka
(495)
Małżeństwo
(488)
Poeci polscy
(488)
Żołnierze
(472)
Boże Narodzenie
(471)
Powstanie 1863 r. styczniowe
(465)
Politycy
(464)
Parafia
(460)
Szkolnictwo
(455)
Uczniowie
(455)
Samorząd terytorialny
(453)
Wieś
(453)
Lekarze
(445)
Literatura polska
(444)
Przestępczość zorganizowana
(443)
Przyroda
(443)
Etnografia
(438)
Bibliotekarstwo
(432)
Matematyka
(431)
Polityka
(411)
Szlachta
(411)
Relacja romantyczna
(410)
PZPR
(409)
Wybory życiowe
(406)
Studenci
(403)
Aktorzy polscy
(400)
Ochrona środowiska
(397)
Stadnina Koni (Janów Podlaski)
(394)
Powieść polska
(393)
Ruch oporu
(393)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
No Logo to książka kultowa, nazywana biblią alterglobalistów i współczesnym Kapitałem. Jej autorka z bezkompromisowością niezależnej dziennikarki i przenikliwością wytrawnego krytyka kultury obnaża ekspansjonistyczne zapędy międzynarodowych korporacji, analizuje ich destrukcyjny wpływ na nasz społeczny, ekonomiczny oraz kulturowy krajobraz, przekonuje, że działalność światowych koncernów stanowi poważne zagrożenie dla demokracji i funkcjonowania społeczeństwa obywatelskiego oraz... wzywa do oporu. Podstawowe przesłanie Klein brzmi: chociaż nie poddane niczyjej kontroli międzynarodowe korporacje, wobec bezsilności rządów poszczególnych państw, w coraz większym stopniu sprawują bezpośrednią kontrolę nad naszą globalną wioską, ich władza nie jest nieograniczona. Z dnia na dzień rośnie ilość niezależnych środowisk, które zniecierpliwione arogancją koncernów aktywnie sprzeciwiają się ich polityce i odnoszą na tym polu znaczące sukcesy (np. w 1999 r. wielotysięczne protesty alterglobalistów zablokowały podpisanie Wielostronnego Układu o Inwestycjach, który umocniłby wszechwładzę korporacji). Esencją książki jest analiza wszelkich form obywatelskiego sprzeciwu - od twórczych ataków na reklamy, poprzez bojkoty określonych towarów i pozwy sądowe, po wywieranie wpływu na władze lokalne. Autorka nie tylko się im wnikliwie i krytycznie przygląda, ale też zachęca do aktywnego włączenie się w te działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 Kle (1 egz.)
Książka
W koszyku
W wielu branżach marki własne stanowią ogromną konkurencję dla marek producenckich. Na ogół jednak wielkie firmy bagatelizują zagrożenie ze strony marek sklepowych. Nadal panuje bowiem przekonanie, że marki własne to produkty gorszej jakości, którymi konsumenci szybko się znudzą. Autorzy książki, którzy przez ostatnie dziesięć lat zajmowali się tym zagadnieniem, pracując jako konsultanci i wykładowcy seminariów dla kadry kierowniczej obalają ten mit. Korzystając z badań własnych i doświadczenia innych badaczy, analizują strategie detalistów wobec marek własnych i zachęcają producentów marek do opracowania skutecznych metod reagowania. Proponują albo rywalizację, albo współpracę z dostawcami marek własnych. W przeciwieństwie do wielu konsultantów i specjalistów ds. marketingu twierdzą, że cudowny środek rozwiązujący problemy producentów marek z markami sklepowymi istnieje. Jedynie ciężką pracą i konsekwencją można zmniejszyć zagrożenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 Kum (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej