316648
No cover
Book
In basket
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; nr 318)
Biorąc pod uwagę doświadczenia zachodnie i coraz częściej potwierdzane empirycznie znaczenie technik psychologii pozytywnej w kształtowaniu zmotywowanych uczniów, problematyka okazuje się warta zainteresowania. Tym bardziej, że nauczyciele coraz częściej zadają sobie pytanie: Jak zmotywować uczniów do zdobywania coraz to bardziej rozbudowanych obszarów wiedzy, przy jednoczesnym zachowaniu zgodności ze strukturami, wymogami i oczekiwaniami przeróżnych interesariuszy systemu edukacji?
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 193-205.
Funding information note
Finansowanie: Wydział Studiów Edukacyjnych (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ; Poznań).
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again