316511
Book
In basket
(HR)
Racjonalność wielu decyzji zarządczych związanych z zarządzaniem kapitałem ludzkim i mających wpływ na wartość kapitału ludzkiego oraz budowanie strategii rozwoju firm zależy od znajomości postaw wobec pracy określonych grup zawodowych. Wiedza na ten temat powinna przesądzić o zastosowaniu w praktyce konkretnego instrumentarium, na przykład sposobów motywowania i rozwiązań z zakresu organizacji pracy, a także o sposobach kształtowania ścieżek kariery zawodowej czy budowania relacji interpersonalnych. Jeszcze do niedawna miarą jakości kapitału ludzkiego były kwalifikacje pracowników, wyrażane poziomem wykształcenia, zdobytym doświadczeniem oraz umiejętnościami niezbędnymi do wykonania konkretnej pracy. Obecnie oczekiwania pracodawców wykraczają poza zakres samych kwalifikacji. Szczególny wpływ na sukces firmy mają takie postawy pracowników, jak kreowanie zmian, identyfikacja z firmą oraz zaangażowanie w pracę. Tematem książki jest określenie postaw wobec pracy różnych grup zawodowych oraz analiza determinujących je czynników w firmach funkcjonujących w polskiej gospodarce. Kolejne rozdziały poświęcono analizie postaw cząstkowych składających się na ogólną postawę wobec pracy.
Availability:
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 005 Pos (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Language note
Streszczenie i spis treści w języku angielskim
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again