Sorting
Source
Zbiory
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Status
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia Główna
(2)
Author
Filippi-Lechowska Paulina
(1)
Gablé Rebecca (1964- )
(1)
Mass Jane
(1)
Stępkowska Edyta
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Demographic Group
Literatura amerykańska
(1)
Subject
Agenci reklamowi
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Aspiracje zawodowe
(1)
Kobieta
(1)
Maas, Jane
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Genre/Form
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść niemiecka
(1)
Domain
Rozwój osobisty
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Co o pracy we współczesnej reklamie może wiedzieć blisko 80 – letnia kobieta? Jeśli jest nią Jane Maas – WSZYSTKO! Ta silna i zdecydowana Amerykanka zaczęła zarządzać projektami wielkich kampanii w czasach, w których rynek reklamy przechodził wielką rewolucję i rozpoczynał swój szaleńczy bieg, który trwa do teraz. Balansowała między rolą „kobiety sukcesu” i rolą matki. Przecierała szlaki innym absolwentkom renomowanych uczelni, które nie chciały, by ich głównym celem w życiu było złapanie męża po Harvardzie i przymykanie oka na jego liczne romanse z wspinającymi się po szczeblach kariery, gorzej opłacanymi koleżankami z pracy. Jane była świadkiem i uczestnikiem wielkich przemian ostatnich 45 lat rynku reklamy. USA, lata 60 - społeczeństwo zachłyśnięte rewolucją seksualną podsycaną wprowadzeniem do powszechnej sprzedaży pigułki antykoncepcyjnej i tak wciąż pełne jest stereotypów i uprzedzeń. Efekt? Skrajnie nierówne płace, uprzedzenia na tle płci i rasy, zwalnianie młodych matek i promowanie apodyktycznych mężczyzn, a do tego seks, alkohol i marihuana w biurach jako wyznacznik pójścia z „duchem czasu” i rozbudzania w sobie pokładów kreatywności. Chcesz więcej szczegółów? Proszę bardzo! Jane Maas bez skrępowania, ale i bez zbędnego koloryzowania opowiada o codzienności na Madison Avenue. A jeśli wciąż zastanawiasz się o co tym walczącym feministkom właściwie chodziło i masz wrażenie, że jest to wiele hałasu o nic – sprawdź jak robiło się karierę w latach 60., 70. i 80. w agencjach reklamowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 65 Maa (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 82-3 Gab (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again