316511
Book
In basket
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a konkurencyjność przedsiębiorstw / Anna Wolak-Tuzimek. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 336 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
W książce przedstawiono powstanie i rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR), jej wady i zalety wynikające z wdrożenia oraz obszary oddziaływania. Ponadto zaprezentowano aktualne kierunki badań dotyczące wpływu CSR na działalność przedsiębiorstw. Omówiono także problematykę związaną z konkurencyjnościa przedsiębiorstw, wykazując, iż we wspołczesnej gospodarce cena przestała być jedynym czynnikiem decycującym o wyborze danego produktu przez klienta, a coraz częściej konsumenci nadają duże znaczenie czynnikom niezwiązanym bezpośrednio z wytworzeniem produktów, m.in. społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa.
Availability:
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 33 Wol (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 293-317.
Funding information note
Współfinansowanie: Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego (Radom)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again