316576
No cover
Book
In basket
Autorzy podjęli się bardzo ważnego i aktualnego tematu, który wpisuje się w problematykę konsumpcji i zachowań konsumentów. Zmiany, jakie zachodzą w konsumpcji i zachowaniach konsumentów, szczególnie w obecnych czasach, są interesujące poznawczo. Na przestrzeni lat zmieniły się uwarunkowania konsumpcji, co wpłynęło na powstanie wielu nowych trendów, takich, jak np. wirtualizacja konsumpcji czy konsumpcja kolaboratywna. Zgromadzony materiał teoretyczny i empiryczny jest interesujący i wzbogaca dotychczasowy dorobek z tej problematyki. Monografię uznaję za wartościowe studium poznawcze i aplikacyjne. Z recenzji dr. hab. Roberta Wolnego, prof. UE
Availability:
Czytelnia Główna
O dostępność zapytaj w bibliotece.: sygn. 35/36 Lip (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 183-196.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again