316511
Książka
W koszyku
(HR)
Racjonalność wielu decyzji zarządczych związanych z zarządzaniem kapitałem ludzkim i mających wpływ na wartość kapitału ludzkiego oraz budowanie strategii rozwoju firm zależy od znajomości postaw wobec pracy określonych grup zawodowych. Wiedza na ten temat powinna przesądzić o zastosowaniu w praktyce konkretnego instrumentarium, na przykład sposobów motywowania i rozwiązań z zakresu organizacji pracy, a także o sposobach kształtowania ścieżek kariery zawodowej czy budowania relacji interpersonalnych. Jeszcze do niedawna miarą jakości kapitału ludzkiego były kwalifikacje pracowników, wyrażane poziomem wykształcenia, zdobytym doświadczeniem oraz umiejętnościami niezbędnymi do wykonania konkretnej pracy. Obecnie oczekiwania pracodawców wykraczają poza zakres samych kwalifikacji. Szczególny wpływ na sukces firmy mają takie postawy pracowników, jak kreowanie zmian, identyfikacja z firmą oraz zaangażowanie w pracę. Tematem książki jest określenie postaw wobec pracy różnych grup zawodowych oraz analiza determinujących je czynników w firmach funkcjonujących w polskiej gospodarce. Kolejne rozdziały poświęcono analizie postaw cząstkowych składających się na ogólną postawę wobec pracy.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Pos (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie i spis treści w języku angielskim
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej